close

每次婚禮工作~~ 新人總是很精心的規劃屬於自己的婚禮......

餐廳 布置 小物 ....等等!!~~ 當然 音樂也是很重要的串場

心情也會隨著音樂的變化  有不同的情境  



這首 Celine Dion - Goodbye's
很有感覺的一首歌  我很喜歡  讓我很有感覺~~

滿適合 做為婚禮感謝父母MV 的 音樂



http://www.youtube.com/watch?v=cvC6_g1xyyE


Mamma you gave life to me 媽媽,你賜予了我生命
Turned a baby into a lady 將我從懵懂無知撫養成人
And mamma all you had to offer 媽媽,真愛一生
Was a promise of a lifeTime of love 是您終生不變的承諾
Now I know there is no other love 如今我明白了,世間沒有任何的愛
like a mother’s Love for her child 能像您那樣愛您的孩子
I know 同時我明白
love so complete 如此完美的愛
someday must leave 有一天會悄然離去
Must say goodbye 終須說一聲再見
Goodbye’s the saddest word I’ll ever hear 再見,這將是我所聽到過最傷感的話語
Goodbye’s the last time I will hold you near 再見,這將是我最后一次擁抱您
Someday you’ll say that word and I will cry 終有一天,你會說聲再見,而我將哭泣
It’ll break my heart to hear you say goodbye 當您說出再見,我的心會傷碎
Mamma you gave love to me 媽媽,你傾注了你所有的愛
Turned a young one into a woman 將稚嫩的我變成一個正真的女人
Mamma all I ever needed 媽媽 我唯一的希望
Was a guarantee of you loving me 是您能永遠愛我
’Cause I know there is no other love like a mother’s因為我知道 世間沒有任何的愛
Love for her child 能像您那樣愛您的孩子
And it hurts so如此厚重的愛
That something so strong 終有一天會悄然散去
Someday’ll be gone 多么讓人心傷
Must say goodbye 終須說聲再見
Goodbye’s the saddest word I’ll ever hear再見,這將是我所聽到過最傷感的話語
Goodbye’s the last time I will hold you near再見,這將是我最后一次擁抱您
Someday you’ll say that word and I will cry終有一天,你會說聲再見,而我將哭泣
[It’ll break my heart to hear you say goodbye當您說聲再見,我的心會傷碎
But the love you give will always live但是,你給予我的愛會生生不息
You’ll always be there every time I fall每當我跌倒的時候
You want to be the greatest love of me你總能給予我最溫馨的安撫
You take my weakness and you make me strong每當我脆弱的時候,是您讓我堅強起來
And I will always love you till forever comes我將愛你到永遠
ah...........
ah...........
And when you need me當你需要我
I’ll be there for you always我會一直在你身邊
I’ll be there your whole life through陪伴您,畢生陪伴
I’ll be there this I promise you mamma這是我此生不變的承諾 媽媽
I’ll be your beacon through the darkest night我將是將是您黑夜的燈
I’ll be the wings that guide your broKEN flight將是您飛翔的雙翼
I’ll be your shelter through the raGINg storm將保護你直面一切狂風暴雨
And I will love you till forever comes我愛您 ,直到永遠
Goodbye’s the saddest word I’ll ever hear再見,這將是我所聽到過最傷感的話語
Goodbye’s the last time I will hold you near再見,這將是我最后一次擁抱您
Someday you’ll say that word and I will cry終有一天,你會說聲再見,而我將哭泣
It’ll break my heart to hear you say goodbye當您說聲再見,我的心會傷碎
Till we meet again until then goodbye.多年后,我們會再次團聚




arrow
arrow
    全站熱搜

    新娘秘書Monica 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()